Van slippers tot koninkrijk (deel 2) - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Tim Chuckran - WaarBenJij.nu Van slippers tot koninkrijk (deel 2) - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Tim Chuckran - WaarBenJij.nu

Van slippers tot koninkrijk (deel 2)

Door: Tim Chuckran

Blijf op de hoogte en volg Tim

18 Februari 2017 | Griekenland, Athene

In en uit Athene

Nadat ik bij mijn vader was aangekomen, vond iedereen mij fantastisch. Ik heb zelfs de stier in Marathon gevangen voor mijn vader Aigeus. Er was alleen een mevrouw genaamd Medea die mij niet vertrouwde. Na mijn onthulling dat ik Aigeus' zoon ben. Zij verdween en ik heb haar nooit meer gezien. Mijn vader en ik praatten veel bij en uiteindelijk begon mijn vader over de Minotaurus. Hij zei dat de Minotaurus een vreselijk monster was en half mens en half dier. Met de Minotaurus op Kreta wilde koning Minos wraak nemen op de Atheners. Iedere 9 jaar moeten 14 jonge Atheners naar Kreta toe om in een Labyrint opgeofferd te worden aan de Minotaurus. Hij zei dat de enige manier om ervoor te zorgen dat de Atheners dat niet hoeven te doen, is om de Minotaurus te doden met blote handen. Zonder wapens. Daarna ging ik op reis met veel kinderen. De zeilen van mijn zeilschip zijn zwart, als ik was geslaagd zou ik de witte zeilen opzetten. Dat had ik mijn vader beloofd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 2033

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Van slippers tot koninkrijk

Landen bezocht: