Van Slippers tot Koninkrijk (deel 1) - Reisverslag uit Galatás, Griekenland van Tim Chuckran - WaarBenJij.nu Van Slippers tot Koninkrijk (deel 1) - Reisverslag uit Galatás, Griekenland van Tim Chuckran - WaarBenJij.nu

Van Slippers tot Koninkrijk (deel 1)

Door: Tim Chuckran

Blijf op de hoogte en volg Tim

13 Februari 2017 | Griekenland, Galatás

Mijn verjaardag

Het was een mooie normale zonnige dag. Ik stond op uit mijn warme bed en dacht: 'Wat heeft mijn moeder voor soort cadeau voor mij vandaag. Misschien een auto of een playstation 4.' Ik rende naar beneden en zag mijn moeder in de woonkamer staan. Zij keek op vanuit haar boek, waarin zij elke dag leest. 'Gefeliciteerd!!!', zei ze met veel vreugde in haar stem. 'Waar is mijn cadeau?', vraag ik opgewonden. 'Ik heb geen cadeau voor je, maar een opdracht.' 'Wat voor opdracht?' Ze zei dat er een rotsblok een paar meter van ons huis ooit is neergevallen op de grond. Ze wilde dat ik die rots op zou tillen, zodat ik de twee voorwerpen eronder op kon pakken. Ik vond het zelf een beetje raar, maar ik deed gewoon wat ze zei dat ik moest doen. Tot mijn verrassing lag er een zwaard met slippers onder. 'Wat is dit?' 'Dat is jouw ticket naar je vader.' 'Een ticket naar mijn vader?!' 'Ik had je vader beloofd om jou op je 18e verjaardag naar hem te sturen, dan kan je eindelijk je vader ontmoeten. Hij is trouwens een koning.' Ik was helemaal opgewonden om naar mijn vader te gaan. Na het afscheid van mijn moeder, zei ze nog 1 ding: 'Wees veilig tijdens je reis en maak geen onverstandige keuzes.' Vanuit Troizen ging ik naar Athene.

  • 16 Februari 2017 - 17:28

    Theseus:

    Steengoed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 2020

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Van slippers tot koninkrijk

Landen bezocht: